نما کرتین وال رینفورس

نما کرتین وال رینفورس - ساختمان تجاری

نما کرتین وال در عین ظرافت، استحکام و مقاومت زیادی دارد. در این سیستم پنجره‌های بسیار بزرگی روی هم قرار می‌گیرند که بیشترین نما ظاهری را به ساختمان شما می‌دهد. کرتین وال از آلومینیوم‌های افقی و عمودی ساخته می‌شود که ما بین آن‌ها شیشه و سایر متریال استفاده می‌شود. این سازه خود ایستا مستقل است و نمایی مانند نما اسپایدر به سازه ساختمان متصل و نصب می‌شود.

کرتین وال رینفورس چیست؟

در مدل کرتین وال رینفورس Curtain wall reinforcement ابعاد سایز شیشه‌ها بسیار حائز اهمیت است. این موضوع در قیمت نهایی کار هم تاثیر گذار خواهد بود. لذا چنان چه نیاز دارید که سطح تمام شیشه در ساختمان خود داشته باشید، در حدی که حتی تا 10 متر مربع سطح بدون حتی یک لامل افقی یا عمودی باشد، می‌توانید از این مدل رینفورس استفاده کنید.

همچنین اگر برای پوشش اسکای لایت سقف هم نیاز به وید بسیار بزرگ و نورگیر زیاد داشته باشید، این مدل از کرتین وال پاسخگو نیاز شما خواهد بود. شما می‌توانید طرح دلخواهتان را روی این نما پیاده کنید؛ چرا که این مدل نما امکانات بسیار متنوعی را به سازنده می‌دهد. قیمت رینفورس بسته به سایز شیشه و نوع طراحی آهن آلات متفاوتی که در آن به کار می‌رود، بسیار متفاوت است.

نما کرتین وال رینفورس - معرفی و نحوه اجرای رین فورس

نحوه اجرا کرتین وال رینفورس

نمای کرتین وال رین فورس یکی از سیستم‌های مدرن در نما ساختمان هست که علاوه بر زیبایی و استحکام بالا در برابر تغییرات جوی، عایق بسیار خوبی هم در برابر گرما و رطوبت است.

اجرا این نما به دو حالت افقی و عمودی در ساختمان‌ها قابل اجرا خواهد بود. ساختار سبکی که این کرتین وال دارد، خود یک مزیت بسیار مهم است که باعث می‌شود بار اضافی به ساختمان تحمیل نشود. همین موضوع سبب کاهش مصرف انرژی و افزایش مقدار نور ورودی ساختمان هم خواهد شد.

سخن پایانی

ما در این مطلب درباره نما کرتین وال رینفورس صحبت کردیم و از ویژگی‌ها و مزایا آن گفتیم. چنان چه قصد دارید برای ساختمان خود از این نماها استفاده کنید، توصیه می‌کنیم ابتدا مطالب مربوط به نمای کرتن وال را در سایت namasaze.com مطالعه کنید و سپس به انتخاب و خرید محصول بپردازید.

جهت استعلام قیمت و نحوه اجرای نمای کرتین وال رین فورس با کارشناسان ما در ارتباط باشید. نماسازه آلومینیوم در این زمینه به طور کامل شما را راهنمایی می‌کند و بهترین محصول خود را به مشتریان ارائه می‌دهد.

نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *