نمای کرتین وال یونیتایز

نمای کرتین وال یونیتایز - نصب نمای کرتن وال

در سیستم اجرای نما کرتین وال یونیتایز، تمام مراحلی که باید در نصب و اجرا سازه کرتین وال انجام شود، در خود کارخانه انجام می‌گردد. تمامی کارهای برش‌کاری، سوراخ‌کاری، لاستیک‌کشی، لقمه‌بندی و همچنین نصب شیشه در کارخانه صورت می‌گیرد. نصب شیشه در کارخانه معمولا به وسیله چسب انجام می‌شود؛ اما گاهی توسط مقاطع درپوش هم که عایق بندی آن‌ها با کمک لاستیک‌های EPDM است، انجام می‌گیرد. اجرای نما کرتین وال با روش یونیتایز به این شکل است که تمامی قطعات، پس از آماده شدن در کارخانه، به محل مورد نظر در ساختمان منتقل می‌شوند. سپس با روش‌های مختلف روی سازه‌ها نصب و اجرا خواهند شد.

محبوبیت کرتین وال یونیتایز

یکی از عللی که سبب شده روش یونیتایز بین مهندسان و کارفرمایان محبوب شود، سرعت اجرای بسیار بالا این نما است؛ همچنین در این سیستم، پیش‌بینی‌های لازم برای نقاط بحرانی نما، پیش از اجرا نما صورت می‌گیرد. عموما راه‌ حل‌های آن‌ها به صورت متریال و مدل‌های از پیش ساخته شده در کارخانه در اختیار پروژه و کارفرمایان هم قرار می‌گیرد. موارد مربوط به آب‌بندی، منظره‌های داخلی نما، عایق‌بندی و … به صورت پیش ساخته و دقیق طراحی و ساخته خواهند شد. همه این عوامل در کنار هم سبب شده که کارفرمایان در زمان نصب و اجرای نما کرتین وال، کمترین دغدغه و نگرانی را داشته باشند. 

مزایای کرتین وال یونیتایز

کرتین وال یونیتایز Curtain Wall Units علاوه بر این که تمام مزایای کرتین وال‌ها را دارد، دو مزیت بسیار مهم هم دارد که همان باعث شده طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. سرعت اجرای بالا و کیفیت ساخت بسیار خوب هر دو از ویژگی‌های حائز اهمیت این مدل از نما هستند که سبب برتری و خاص شدن این محصول شده‌اند.

کرتنوال یونیتایز

سخن پایانی

ما در این مطلب برای شما نما کرتین وال با روش یونیتایز را معرفی کردیم و از محبوبیت و مزایای آن گفتیم. چنان چه قصد دارید برای ساختمان خود از نما کرتینوال استفاده کنید، یونیتایز یکی از بهترین این مدل‌ها خواهد بود. چرا که دقت و کیفیت در آن‌ها بسیار بالا است و در نهایت کار بی‌نقصی به شما تحویل داده خواهد شد. نماسازه آلومینیوم تمام تلاش خود را کرده تا بهترین خدمات در زمینه نماسازی ساختمان را به شما ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش محصولات سایت namasaze.com مراجعه نمایید.

نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *