کابین دوش حمام شیشه ‌ای

کابین دوش حمام شیشه ‌ای

کابین دوش علاوه بر‌ای آنکه از خیس شدن قسمت‌های دیگر حمام جلوگیری می‌کند باعث می‌شود که فضا بسیار زیباتر نمایش داده شود. کابین‌های دوش دارای مدل‌های مختلفی هستند که می‌توان گفت بعضی از آن‌ها از پلکس گلاس ساخته می‌شوند و برخی دیگر از پروفیل‌های آلمینیوم تولید و طراحی می‌گردند. با پیشرفت تکنولوژی انواع دیگر کابین‌های دوش ساخته شده است که به آن‌ها کابین دوش شیشه‌ای گفته می‌شود و‌ این نوع دوش‌ها که با طرح‌های جدید ساخته می‌شوند و معمولا برای خانه‌های جدید و طرح‌های قدیمی‌ قابل استفاده هستند.

هر انچه که باید درباره کابین دوش شیشه ‌ای بدانید

یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین کابین دوش نوع شیشه‌ای، آن است که باعث مدرنیته‌تر شدن فضای داخل حمام می‌شوند و طراحی فوق العاده‌ای برای محیط‌ ایجاد می‌کنند. کابین دوش شیشه‌ای انواع مختلفی دارد و در تنوع بسیاری تولید و در بازار عرضه می‌گردد. برای نمونه می‌توان به کابین شیشه‌ای دوش حمام نوع کشویی، لولایی، ریلی، فریم‌دار و غیره اشاره کرد. یک نکته بسیار مهم که در مورد کابین دوش شیشه‌ای وجود دارد‌ این است که ساخت و طراحی اتاق شیشه‌ای حمام براساس فضای مورد نظر شما و حتی نوع فضا مثل قدیمی‌ یا جدید بودن طراحی می‌شود.

 در دنیای امروز و با پیشرفته شدن فناوری در حمام‌ها بیشتر از دوش کابین فریم لس استفاده می‌گردد که زیبایی بسیار زیادی دارد و کمترین فضا را برای نصب اشغال می‌نماید و استحکام و استقامت بسیار بالایی نسبت به دوش‌های معمولی دارد. علاوه بر موارد گفته شده در مورد دوش‌های شیشه‌ای فریم لیس باید بدانید به دلیل نداشتن فریم میکروب‌ها و باکتری‌ها رشد پیدا نمی‌کنند و در یک مکان تکثیر پیدا نمی‌کنند. کابین دوش‌هایی که فریم لس خود انواع مختلفی دارد که می‌توان به ریلی، بازشو، نود درجه و همچنین پارتیشن شیشه ای حمام اشاره کرد.

قیمت خرید اتاقک شیشه ای حمام و سونا

قیمت خرید اتاقک شیشه ای حمام و سونا

قیمت اتاقک های شیشه‌ای حمام و سونا بستگی به انواع و حتی مدل اجرا شدن آن در حمام‌های سنتی و مدرن دارد. حمام شیشه ای را می‌توان براساس فضا و محیط به گونه‌های مختلف طراحی و در حمام نصب نمود که مهم‌ترین نوع و پرکاربردترین آن که مورد استقبال مشتری قرار گرفته است نوع دیوایدر شیشه‌ای می‌باشد. دیوایدر‌های شیشه یک نوع شیشه ثابت است که حمام و توالت را از یکدیگر جدا می‌سازد و از پاشیدن و کثیف شدن حمام یا توالت جلوگیری می‌نماید. بهتر است بدانید دیوایدر‌ها بسیار کم هزینه هستند و با قیمت مناسبی برای نصب در حمام قابل خریداری هستند. برای نصب کابین حمام شیشه‌ای می‌توان عرض آن‌ها را به سلیقه مشتری انتخاب کرد که هرچه عرض و پهنا آن بیشتر باشد قیمت کابین شیشه‌ای حمام بیشتر خواهد بود.

سخن آخر

در این مطلب سعی داشتیم تا شما را با کابین دوش شیشه‌ای بیشتر آشنا کنیم. اگر به دنبال زیبا سازی منزل خود هستید، می‌توانید روی این محصول حساب باز کنید. برای خرید این مدل از کابین می‌توانید با کارشناسان ما در نماسازه آلومینیوم ارتباط برقرار کنید. در صورتی که در خصوص این مدل از کابین دوش تجربه‌ای دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *