پروفیل آلومینیومی

پروفیل آلومینیومی

فلز آلومینیوم از فلزات گرانبها می‌باشد که کاربرد‌های فراوانی دارد و برای این که بتوان از آن استفاده کرد همواره آن را به صورت پروفیل در می‌آورند تا آسان‌تر استفاده شود. این پروفیل‌ها از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توان از آنها در زمینه‌های مختلفی استفاده کرد؛ به خصوص برای تولید درب و پنجره‌ها با اشکال و مدل‌های مختلف این گونه پروفیل‌ها کاربرد دارند. پروفیل آلومینیوم رنگی نقره‌ای دارد که جلوه و زیبایی خاصی را هم به محیط می‌بخشد؛ از این رو برای تولید درب و پنجره گزینه مناسبی است، البته ناگفته نماند که این گونه پروفیل‌ها مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را دارند.
در زمینه معرفی کامل این محصول باید بگوییم که پروفیل آلومینیومی در ابعاد و اندازه‌های متنوعی قابل تولید است؛ به همین دلیل در بازار‌های امروزی با مصرف بالایی روبرو شده است. پروفیل‌ها را می‌توان در بازار‌ها به صورت مداوم مشاهده کرد؛ زیرا از آنها استفاده‌های متفاوتی می‌کنند تا بتوانند نیاز مصرف‌کنندگان عزیز را به خوبی پوشش بدهند.

انواع پروفیل آلومینیومی

انواع پروفیل آلومینیومی در بازار‌ها وجود دارد که نه تنها از نظر شکل و اندازه بلکه از نظر کیفیت و کارایی هم با یکدیگر متفاوت هستند و اصولا در میان مصرف کنندگان با کد‌های مشخصی معرفی و شناخته می‌شوند. بهتر است بدانید که تنوع در تولید این محصول به دلیل متفاوت بودن نیاز‌ها و فعالیت‌ها می‌باشد. از انواع این محصول می‌توان به دو مورد زیر هم اشاره کرد که به عنوان پر مصرف‌ترین نمونه‌ها شناخته می‌شوند. این موارد عبارتند از:

  1. پروفیل آلومینیوم ۶۰۶۳
  2. پروفیل آلومینیوم ۶۰۶۰
    این دو نمونه از با کیفیت‌ترین‌های موجود در بازار‌ها هستند که برای تولید درب و پنجره به صورت حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. آلیاژ این نمونه پروفیل‌ها اصولا درون دستگاه فشرده می‌شود تا به پروفیل تبدیل گردد و وارد بازار‌ها شود. یکی از این پروفیل‌ها تنها برای تولید پنجره و دیگری تنها برای تولید درب کاربرد دارد از این رو نمونه‌های زیادی از این محصول تولید می‌گردد که انتخاب را برای مصرف کنندگان عزیز آسان‌تر خواهد کرد تا بهترین نوع را انتخاب کرده و تهیه نمایید.
انواع پروفیل آلومینیومی - قیمت پروفیل

قیمت پروفیل آلومینیومی

پروفیل آلومینیوم در کنار تنوع بسیار بالا با قیمت‌های متنوعی هم روبرو می‌باشد. قیمت این محصول همواره توسط تولیدکننده آنها و بر اساس کیفیت و کارایی که دارند تعیین می‌شود و سپس وارد بازار‌ها می‌گردد. اما این محصول زمانی که وارد بازار‌ها می‌شود با وجود عوامل متعددی مانند تورم‌ و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه دچار نوسانات نرخی زیادی می‌شوند و اصولا به صورت روزانه و سالانه افزایش نرخ پیدا می‌کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید تا بتوانید با قیمت بروز آشنا شده و سپس اقدام به خرید کنید.
قیمت پروفیل آلومینیوم در کنار کیفیت بالایی که دارد متناسب و به صرفه می‌باشد؛ به همین دلیل افراد به استفاده از آن روی آورده‌اند. برای دسترسی به قیمت بروز تمام نمونه‌های این محصول شما عزیزان می‌توانید به راحتی به سایت ما مراجعه کنید و به لیست قیمت‌ها دسترسی پیدا نمایید؛ زیرا لیست‌های ما بروز هستند و همیشه نرخ‌های جدید را به نمایش می‌گذارند. مسلما هر چه قیمت‌ها مناسب‌تر باشند و کیفیت‌ها نیز بالاتر مشتریان هم توان مالی بیشتری برای خرید حجم بالا خواهند داشت.

ویژگی بهترین پروفیل آلومینیومی

پروفیل آلومینیوم اصولا ویژگی‌های فراوانی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل ‌می‌خواهیم تعدادی از آنها را برای شما معرفی کنیم تا با آنها آشنایی کامل پیدا کنید و بدانید که پروفیل آلومینیوم تا چه اندازه درجه یک و با کیفیت هست. از ویژگی‌های بهترین پروفیل آلومینیوم موجود در بازار‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این محصول انعطاف‌پذیری بالایی دارد.

قابلیت شکل‌پذیری عالی دارد.

نصب آن بسیار آسان می‌باشد.

وزن سبکی دارد به همین دلیل حمل آن آسان است.

استحکام و مقاومت آن بالا می‌باشد.

زیبایی و جلوه خاص و بی‌نظیری دارد.

قابلیت هدایت و رسانایی دارد.

به بهینه‌سازی انرژی کمک می‌کند.

ضد زنگ است و در برابر آتش هم دچار اشتعال نمی‌شود، البته بدانید که قابلیت بازیافت هم دارد.
این ویژگی‌ها باعث شده تا افراد با اطمینان کامل به سراغ پروفیل آلومینیوم بروند و آن را برای تولید محصولات خود استفاده کنند. این محصول را می‌توان در هر محیطی استفاده کرد؛ زیرا پایداری زیادی دارد و نیازی نیست که پس از گذشت زمان آنها را تعویض کرد و در نتیجه در هزینه‌های پرداختی شما هم صرفه‌جویی خواهد شد.

کاربرد پروفیل آلومینیومی

پروفیل آلومینیوم کاربرد‌های فراوانی در بازار‌ها دارد که ما در ادامه قصد داریم تا مهمترین کاربرد‌های این محصول را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که این نوع از پروفیل‌های موجود در بازار‌ها بیشتر برای تولید درب و پنجره کاربرد دارند که البته با کمک پروفیل آلومینیوم می‌توان انواع مدل‌های درب و پنجره را تولید نمود که هر کدام برای محیطی مناسب هستند. البته کارشناسان معتقد هستند که کاربرد این پروفیل‌ها به سه دسته تقسیم می‌شود که عبارت است از:
• ساخت و ساز: در این گروه از پروفیل‌ها برای تولید دکل‌های برق فشار قوی استفاده می‌کنند.
• صنایع صنعتی: این نمونه برای تولید کابینت، مبلمان، ماشین و خودروسازی، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، کانال محافظ کابل‌ها و غیره کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
• ساختمانی و معماری: این نمونه همان گونه که گفتیم برای تولید درب و پنجره کاربرد دارد و مصرف بالایی را هم از آن خود کرده است.
با اطلاع از کاربرد‌ها و نمونه‌های این محصول می‌توان با اطمینان کامل بهترین نمونه‌ها را متناسب با نیاز خود انتخاب کرد و با اطمینان کامل مورد استفاده قرار داد.

سخن پایانی
در این مطلب سعی داشتیم تا شما را بیشتر با پروفیل و کاربردهای آن اشنا کنیم. برای تهیه این محصول می‌توانید از طریق سایت نماسازه آلومینیوم اقدام کنید.

نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *